Sadece markanızın değil rakip firma ve sektörün de analiz ve raporlamasını en iyi şekilde sağlayacak olan ajansınız, size en uygun SEO çalışmasını gerçekleştirdikten sonra ise arama motorlarındaki sıralamanız ve organik site trafiğiniz artacaktır.

Marka bilinirliğiniz açısından ise, arama motoru optimizasyonu çalışmalarındaki temel mantığa değinebiliriz. Artık arama motorları, sonuç sayfaları (SERP) sıralamasını kullanıcı alışkanlıkları doğrultusunda belirliyor. Bu anlamda yüzlerce kriter vardır. Anahtar kelime çalışmasında, kullanıcıların aratma yöntemleri ele alınarak analiz yapılır. Markanız ve sektöre ait en güncel anahtar kelimelerle birlikte site içi ve site dışı SEO çalışmaları sonucunda siteniz arama motorlarının sıralamasında üst sıralara doğru çıkmaya başlıyor.

Sıralamada ilk sayfalarda olmanın avantajı ise kullanıcıya güven vermesidir. Kendi kullanıcı alışkanlıklarınızı göz önüne alacak olursanız, ilk sıra veya sayfalardaki sayfaları daha çok ziyaret ettiğinizi görebilirsiniz. SEOPix, bu anlamda markanızı sadece üst sıralara çıkaracak çalışmaları yapmıyor, web sayfanızın da kullanılabilir bir arayüze sahip olmasını da sağlıyor. Hedef kitleniz, bu çalışmalar sayesinde, güvenilir ve özgün içeriklere sahip olan sitenize daha fazla rağbet gösteriyor.

Sizler de dijital dünyada gücünüzü artırmak isterseniz SEOPix'in profesyonel ve yaratıcı ekibiyle birlikte fark yaratmak hemen başlayabilirsiniz.

Dijital Pazarlamanın Markalar İçin Önemi

Dünyanın en ücra köşesinde olsanız da markanızı dünyaya duyuracak olan dijital pazarlama çalışmalarıdır. Tüketimin, talep ve satış aşamaları artık değişen alışkanlıklarla birlikte dijital dünyaya daha yakın hale geldi. İnternette geçirilen zamanın ve kullanıcı sayısının her geçen gün artması ile birlikte markaların hedef kitlesinin büyük bölümünün de dijitalin içerisinde yer aldığını söyleyebiliriz.

Özellikle dünyamızın son yıllarda yaşamış olduğu salgın hastalık gibi durumlar ile başlayan pandemi sürecinde markalar dijitalleşme alanında adeta bir sınav verdi. Bu süreçte zamanının büyük bir bölümünü internette geçiren insanlar, neredeyse tüm ihtiyaçlarını internet üzerinden aldı. Ancak öncesinde de durum buna yakın bir orandaydı. Sadece bu süreçte birlikte dijitalin aslında markalar için ne kadar önemli olduğu bir kez daha ortaya çıktı. O sürece kadar dijital alana gereken önemi vermeyen her marka artık profesyonel çalışmalara imza atabilmek adına dijitalin güçlü çalışmalarını bünyesine katmaya başladı.

Dijital Pazarlamanın Temel Çalışma Kanalları

Markanız için alacağınız dijital çalışmalar ihtiyacınıza göre belirlenebilir. Böyle bir çalışmaya ihtiyaç duyuyorsanız öncelikle yapmanız gereken profesyonel bir SEO ajansıyla birlikte bu yola çıkmak olacaktır. Ajansın yaptığı analizler doğrultusunda markanıza SEO, İçerik Pazarlama, Web Tasarım, Sosyal Medya Yönetimi ve Google Ads Danışmanlığı gibi hizmetlerin verilmesi kararlaştırılabilir.

Bu çalışmalar kendi içlerinde de belirlenen bir sektör veya konum öncelikli olarak da gerçekleştirilmektedir. SEOPix, bu amaç doğrultusunda kurumsal SEO veya e-ticaret SEO gibi çeşitli SEO çalışmalarını başarıyla yürütmektedir. Her çalışma farklı yöntemler içerebilmektedir. E-ticarette daha çok ürün ağırlık yapılan çalışmalar varken kurumsal çalışmalarda site arayüzü, web tasarımı, site içi ve site dışı SEO çalışmaları büyük önem taşır.

Çalışmalar SWOT analiziyle belirlenir ve markanızı kurumsal bir hale getirecek en doğru çalışmalar yapılır. Düzenli olarak özgün içerik üretimi, site ve sayfa hızı iyileştirme, basit arayüze sahip SEO uyumlu web tasarımı ile birlikte gerek duyulan aşamalarda da Google Ads hizmeti sağlanır.

Neden SEOPix?

Markanızın için kurumsal bir SEO çalışmasına ihtiyaç duyuyorsanız, SEOPix ihtiyaç duyduğunuz her çalışmayı size profesyonel ve yaratıcı ekibiyle sunuyor. Kurumsal SEO çalışmaları için gerek duyulduğu takdirde dijitalin tüm çalışma kanalları markanız için yapılacak çalışmalara katılıyor. Google Ads, SEO uyumlu içerik ve web tasarımı ile sosyal medya çalışmaları birbiriyle entegre olarak gerçekleştiriliyor. Hem marka bilinirliği hem de kurumsallığın yakalanması sağlanıyor. Arama motorlarını dikkat ettiği kullanıcı deneyimi için de güncel olarak rapor ve analizler yapılarak, değişen deneyimlerle birlikte çalışmalar da bu doğrultuda düzenleniyor.