Zonguldak’ın Çaycuma İlçesi Perşembe Beldesi’nde e-ticaret hizmeti veren ve Emir Erkişi’nin sahibi olduğu Kuzey Pazarlama, vatandaşlara mağduriyet üstüne mağduriyet yaşatıyor. Petshop ürünlerinden kişisel bakım ürünlerine, akvaryum ürünlerinden elektronik ürünlere kadar çok sayıda malzemenin satışını yapan Kuzey Pazarlama’ya büyük oranda şikayet yağıyor. Trenyol, Hepsi Burada, Çiçek Sepeti, n11.com gibi sosyal alışveriş platformlarıyla anlaşması bulunan Kuzey Pazarlama’dan alışveriş yapan kullanıcılar, hem verdikleri paraya, hem de aldıkları ürüne ne diyeceğini şaşırıyor. Geçtiğimiz gün Hepsiburada üzerinden kedi maması siparişi veren bir vatandaş, şikayetini kimseye duyuramadı. Sokak hayvanları için aldığı kedi mamasını hiçbir hayvanın yemediğini ifade eden vatandaş: “5kg balıklı mamayı evimizin çevresinde ki sokak hayvanları için Hepsiburada üzerinden Kuzey Pazarlama dan satın aldım. Mamayı ilk sefer açıp 6-8 tane kediye verdim. Hiç biri mamayı yemedi 3 gün geçti. Hiç biri yemiyor. Satıcı firma sattım paramı aldım paketi açtın iade almam diyor. Üretici firmaya paslıyor.” dedi. Aynı şekilde Trenyol üzerinden de kedi maması siparişi veren başka bir vatandaş mamanın sahte olduğunu iddia etti. Kuzey Pazarlama’dan şikayetçi olduğunu söyleyen vatandaş: “Kuzey Pazarlama firmasından Pro Plan kedi maması siparişi verdim. Ancak gelen mama sahteydi; rengi, şekli, kokusu farklıydı ve Pro Plan değildi. Paketini bile kopyalamışlar, paketin rengi soluktu. Benzer firma daha önce de çokça şikâyet almış. Trendyol konu ile ilgileniyor. Sayfanın kapanmasını diliyorum. Kuzey Pazarlama adlı firmadan şikâyetçiyim.” ifadesini kullandı. Başka bir vatandaşa da kedi maması yerine ‘tuzluk’ gönderildi. Firma yarattığı mağduriyetler zinciriyle çok sayıda şikayet aldı. Son olarak dün de gündeme gelen mikser sorunu yaşandı. Mikser siparişi veren vatandaş, elektrik çarpmasıyla karşılaştı. Fişte çalışır haldeyken de, çıkarttığında da aynı sorunu yaşadığını söyleyen vatandaş sorunun çözülmediğini ifade etti.

ÇOK SAYIDA ŞİKÂYET VAR: KULLANICILAR HAK ARAYIŞINDA

Bisiklet kullananlara güzel haber Bisiklet kullananlara güzel haber

Şikâyetlerini art arda sıralayan çok sayıda vatandaş, sorunları için çözüm sırasına girmiş durumda. Ancak; Kuzey Pazarlama isimli firmanın yaşanan mağduriyetleri çözdüğüne yönelik bir bilgi bulunmuyor. Yüzde 60.5 oranında kişi, alışveriş yaptığı Kuzey Pazarlama’dan memnun değil. Yapılan anketlerde de, yüzde 60.5 oranında kişi alışverişten memnun olup olmadıkları yönündeki sıralamada Kuzey Pazarlama’ya ‘1’ puanını verdi. Çok sayıda şikâyet alan ve mağduriyet yaşayan kişilerin sorunlarına, Kuzey Pazarlama tarafından acil çözüm bulunması bekleniyor.

Muhabir: Duygu Elma Özfidan