Tüketicilerin internetten yaptığı alışverişlerde en çok internet paketi, telefon ve ayakkabı satışlarında problem yaşadıklarını belirten Topaloğlu "1000 TL. ödeyip kaz tüyünden mont alan vatandaş 10 senelik giyilmiş montla karşı karşıya kaldı" dedi.

Ali Topaloğlu internet alışverişleri ile ilgili şu açıklamayı yaptı:
"Tüketiciler için internet alışverişi kolay bir yöntem. Ancak büyük sitelerin üzerinden değilde doğrudan ya da satıcıdan aldığı alışverişte sorunlar yaşıyorlar. İnternet alışverişleri anlamında ciddi sıkıntılar yaşıyoruz. Sorunlar sonrasında bazı siteler dolayısıyla muhatap bulamıyoruz, parasını geri alamıyoruz. Özellikle internetten yapılan ayakkabı alışverişlerinde sıkıntılar yaşanıyor. Vatandaş 42 numara ayakkabı istiyor, 44 numara çıkıyor. Satıcı ayakkabının numarasını 44 iken 42 diye eliyle değiştiriyor. Spor ayakkabı sipariş eden bir tüketici ayakkabının birinin siyah birinin beyaz olduğunu görüyor. Çok ilginç şeyler yaşanıyor, giyilmiş eşyalar bile çıkıyor. 1000 TL ödeyerek kaz tüyü mont alıyor, geliyor bir bakıyor ki on senelik mont.
Öyle durumlarda hakem heyetine gitse ne olur, karşı tarafta muhatap bulamıyoruz. Tüketicimiz bu durumda mağdur oluyor onun için tüketicimize internet üzerinden sağlam sitelerden alışveriş yapmasını öneriyoruz. Güvenilir sitelerden alışveriş yaptıklarında çok sorun yaşanmıyor. Zonguldak Hakem Heyeti'nde %60-70 civarında tüketicinin lehine sonuçlar alınıyor. Şikayet olarak da en çok internet paketlerine, telefon ve ayakkabı yer alıyor. Hemen hemen her toplantıda 10'a yakın ayakkabı şikayeti alıyoruz."