Pazaryerlerinde (Trendyol, Hepsiburada, Amazon ve uluslararası pazaryerleri gibi) açtığı mağazalarla geniş kitlelere ulaşan şirket, toptancılardan temin ettiği kozmetik ürünleri evde paketleyip özenle göndererek müşteri sadakati kazanıyor. 2020'deki pandemi dönemi, online satışlarını hızla artırarak şirketin ivme kazanmasına katkı sağlıyor.

Özge Demirci'nin girişimcilik tutkusu ve eşinden aldığı destekle birleşerek 2021 yılında tescillenen COZYCE markası doğuyor. Saç keratini ve tuzsuz şampuan gibi yenilikçi ürünleriyle sektöre adını yazdırmaya başlıyor.

Şirket, başarılarını daha da güçlendirerek saç serumu ürününü piyasaya sunuyor ve yurt içinde ve yurt dışındaki pazaryerlerinde geniş bir hayran kitlesi ediniyor. 2023 yılında kozmetik sektöründeki etkisini perakende mağazasıyla güçlendiriyor.

Özge Demirci, sadece yerel değil, küresel bir marka olma hedefiyle 2023 yılında yurt dışında şirket kuruyor. 2024 yılında COZYCE markasını, kozmetik dünyasında zirveye taşıyarak dünya çapında bir fenomen haline getirmeye kararlı.

Bu muazzam başarı hikayesi, az sermaye ile başlanan bir girişimin stratejik planlama ve yaratıcılıkla nasıl bir dev dönüşüm yaşadığını gözler önüne seriyor. COZYCE, kozmetikte adını altın harflerle yazdırmak üzere emin adımlarla ilerliyor.

Kaynak: Haber Merkezi