Kobikom'un Bulut Santral hizmetinin kurulumu da kullanımı da oldukça kolaydır. Daha gelişmiş hizmetlerden çok daha uygun fiyatlarla yararlanma imkanı sunar. İletişim maliyetlerinde KobiPBX ile %70'e varan oranda tasarruf etmek mümkün olabilir. Telefon sistemi dakikalar içinde kurulduğu gibi santral mobil telefonlarda kullanılabilir. Kurumsal imajın desteklenmesinde önemli rol oynayan Bulut Santral hat meşguliyeti ihtimalini ortadan kaldırır. Bulut Santral ihtiyaca göre ölçeklendirilebilir. Coğrafi yedeklilik sayesinde kesintisiz haberleşme imkanı verir. Herhangi bir taşınma durumunda iletişim kesintisi yaşanmaz. Güvenli VoIP hizmeti kullanılmakta olup geleneksel santrallere göre tartışmasız daha avantajlıdır. Birçok şubenin tek santral üzerinden yönetilmesi mümkün olup Bulut Santral sınırsız sayıda dahili ve harici hat imkanı verir. Ekonomik bir çözüm olan KobiPBX Bulut Santral çağrıları gelişmiş kuyruk yöntemi ile yönetme imkanı verir.

Her Aramada Görünen Numara Değişme Özelliği KobiPBX Bulut Santral'de

Bulut Santral üzerinden yapılan aramalarda karşı tarafa görünen numara her çağrıda otomatik olarak farklı olarak gösterilecek şekilde ayarlama yapılabilir ya da manuel seçimle her numara için belirli bir kısa kod tanımlanabilir. Bu sayede havuzdaki numaralardan hangisinden çıkış yapılmak istenirse önce o numaranın kısa kodu tuşlanır. Sonra aranmak istenilen numara çevrilir. Böylece istenilen numara üzerinden çıkış yapma imkanı elde edilmiş olur.

Her kullanıcıya belirlenmiş olan yetki dahilinde kendi portalını kullanma imkanı verilebilir. Kullanıcılar kendi ekranlarında yalnızca kendi çağrı geçmişlerini ya da faks geçmişlerini görüntüleyebilirler.

Tüm telefon sistemi ve kullanıcı yetkileri tek bir porta üzerinden yönetilebilir. Çalışanların dış arama yetki türlerinin ayarlanması, yeni kullanıcılar oluşturulup kısıtlanması mümkündür. Yapılan dış arama maliyetleri, kullanılan paketin dakika miktarı ve hesapta kalan dakikalar sistem üzerinden anlık olarak görüntülenebilir.

Cep telefonuna kurulan Softphone uygulaması ile çağrılar internetin olduğu her yerde kullanılabilir. Grandstream Wave ya da Zoiper Mobil Uygulama indirildikten sonra QR kod kullanılarak kullanıcı bilgileri kolayca tanımlanıp kullanılabilir.

Bulut Santral'in ses kaydı özelliği sayesinde santral üzerinden gerçekleşen gelen, giden ve dahili görüşmeler ses kaydı altına alınabilir. Bu sayede müşteri hizmetleri deneyimi iyileştirilebilir, çalışanlar denetlenebilir ve müşterilerle yaşanması olası uzlaşmazlıklar ortadan kaldırılabilir.

İşletmeler Bulut Santral'i kullandıkları CRM yazılımlarına bağlayıp entegre edebilirler. Böylece CRM üzerinden doğrudan çağrı başlatılması, yapılan görüşmelerin CDR ve Ses Kayıtları'nın CRM'deki kişi ya da müşteri kartı altında tutulması gibi gelişmiş özelliklerden yararlanılabilir.

0850 Numara Nasıl Kullanılır?

0850 numara alma kararı veren şirketler santral üzerinden, yönlendirmeyle ya da uygulama aracılığı ile kullanım yapabilmektedirler.

Santral ile;

En verimli ve en özellikli kullanım seçeneği KobiPBX IP Santral üzerinden olandır. 0850 numara KobiPBX IP Santral üzerinden kullanıldığında 0850'li numaranın sağladığı özelliklere ek olarak eş zamanlı sınırsız çağrı alma ve gönderme, tüm görüşmelerin ses kayıt altına alınması, online fax, işletmeye özel karşılama ve bekleme müziği gibi yenilikçi özelliklerden de yararlanma imkanı elde edilir.

Mevcut IP PBX santral üzerinden yapılacak kullanımlarda santralin IP tabanlı olması ve üzerinde VoIP dış hattının bulunması gerekir. Bu surumda 0850'li numara doğrudan işletmenin santraline SIP Trunk özelliğiyle bağlanır ve arada herhangi bir cihaz olmaksızın kullanılabilir. Bu yöntem tercih edildiğinde tek numara üzerinden eş zamanlı çağrı sayısı santralde bulunan SIP dış hat lisans sayısı ile sınırlı olur.

0850'li numaraların Analog (PTSN) uyumlu santralle kullanılması için arada IP hatların analog yapıya dönüştürülmesini sağlayan Gateway cihazına ihtiyaç vardır. Santralin boş olan dış hat port sayısına göre Gateway cihazı tercih edilip tek bir 0850 numara üzerinden ilgili sayı kadar çağrı alınıp gönderilebilir.

Yönlendirme ile;

Ayda 75 TL ödeme karşılığında gelen çağrılar Türkiye mobil ve sabit hatlara toplamda 3 farklı numaraya sınırsız yönlendirilebilmektedir. 0850 numara IVR üzerinden yönlendirme ile kullanıldığında mini bir santral hizmetinden yararlanılmış olur. Gelen çağrılar standart karşılama anonsuyla karşılanır ve her tuşlama en çok 3 birim olmak üzere farklı numaralara yönlendirilebilir. Buna ek olarak bekleme müziği, mesai saati belirleme gibi gelişmiş özelliklerle karşılama yapılarak kurumsal bir görünüm sergilenebileceği gibi tüm görüşmelerin ses kayıt altına alınması özelliği de kullanılabilir.

0850 numara mobil ya da sabit telefona da yönlendirilebilir. Gelen çağrılar numaraya tanımlı olan ses paketinin dakikalarından harcama yapıp tercih edilen numaraya yönlendirilir. Ücretlendirme yönlendirilen numaranın arama ücreti ile aynı olup hem yurt içi hem yurt dışı numaralara yönlendirme yapılabilir.

Uygulama ile;

Bilgisayar üzerinden 0850 numara kullanılması için Softphone uygulaması yüklenmelidir. Program üzerinden internet olduğu sürece 0850 numara kullanılıp çağrı yapılabilir ve alınabilir. Numara tahsis işlemleri tamamlandıktan sonra SIP kullanıcı bilgisi işletme ile paylaşılır. Bundan sonra bilgisayara uygun programın seçilmesi ve kurulumunun yapılması için https://www.kobikom.com.tr/ sayfasına göz atılabilir.