"Ölüyoruz biz... Kimse yavaş git demesin..." Serkan Çoban'ın ardından bunları yazdı...
"Ölüyoruz biz... Kimse yavaş git demesin..." Serkan Çoban'ın ardından bunları yazdı...
14-03-2017 | 09 : 59 38
İlaç mümessili Serkan Çoban’ın bir başka kaza nedeniyle şerit değiştiren Tır’a çarpması sonucu yaşamını yitirmesi kentte büyük şok ve üzüntüye neden oldu. Bülent Ecevit Üniversitesi'nde memur olan eşi Zübeyde Zeynep Çoban'ın, Ankara'dan yeni aldıkları otomobille Zonguldak'a dönerken kaza yaptıkları öğrenildi. 2 kız çocuğu sahibi çiftin kaza haberini alan yakınları, Zübeyde Zeynep Çoban'ın tedavi altına alındığı İzzet Baysal Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne koştu. Arkadaş, yakın ve dostları da sosyal medyadan taziyelerini sundu. O isimlerden birisi de Cemile Demirel oldu. Demirel ilaç mümessillerinin çektikleri sıkıntıları farklı bir yazıyla paylaştı.
İŞTE O PAYLAŞIM…
“Ölüyoruzzz her gün birimiz ölüyor.
Bıçak sırtında bir yaşama sahip emeğinin ekmeğinin peşinde koşarken ölüyoruz.
Hani bize bakıp da "Ohh valla ne kıyak işiniz var altınızda araba gözünüzde gözlük. Ha bire gezip duruyorsunuz" diyenler.
Ayda 7 bin km yol yapıyorum. Ekmeğimin emeğimin peşindeyim.
Canımı hiçe sayarak çalıştığım doğru. Rahat uykunuz da uyurken siz, ben yollarda oluyorum trafik terörü kaç kez es geçti beni ben de unuttum.
Bunca emekle kapısında beklediğim çalışmak için geldiğim insan iyi oku bunu.
ÖLÜYORUZ BİZ.
Emeğimizi göz ardı etme. Sen beni beklettiğinde bil ki ben senden sonra ki noktaya yetişmek için gaza basacağım.
Kimse de demesin yavaş git diye.
Mümessil olmayan da bilmez.
Sanofi İlaç Zonguldak çalışanı Serkan Çoban geçirdiği trajik kaza sonucu hayatını kaybetmiştir. Merhuma Allah'tan rahmet, yakınlarına da sabırlar dileriz.
Yürü oradan kızım.... şerit değiştiren tıra çarpıp o hale gelmesi için hızın 120 üzeri olması gerekir. hayvan gibi araç kullanmayın. fren yapacak duracak hızda kullanın HEP SUÇ KARŞI TARAFTA.. ARKADAŞIMMM İYİ OKU çokkkkkkkkkkkkkkkk iyi oku 40 la giden araçla 80 le giden araç arasındaki fren durma mesafesi 2 kat değildir hız ne kadar artarsa durma mesafesi o kadar artar manevra imkanı o kadar azalır.... hız 120 olunca 40 ın 4 katı fren olur 160 olunca 5 katı sürtünme alanı sabitken gerilim oranı artınca sonuç bu....