Eğitim Sen Çaycuma Temsilciliği Yönetim Kurulu Üyeleri Çaycuma&[#]8217;da yeni göreve başlayan Çaycuma Milli Eğitim Müdürü Kenan Dereli&[#]8217;yi ziyaret etti.


Eğitim Sen Çaycuma Temsilcisi İsmet Akyol, Dereli&[#]8217;ye yeni görevinde başarılar dileyerek ayrıntılı olarak hazırlanan on sayfalık &[#]8220;Çaycuma&[#]8217;da Eğitim Sorunları ve Öneriler&[#]8221; dosyasını verdi.


Akyol, Çaycuma&[#]8217;da yetkili sendika olan Eğitim Sen&[#]8217;in sendikal faaliyetlerin yanı sıra; tiyatro, sinema, uçurtma şenliği etkinlikleri, bilimsel yayın ve kitaplar ile ülkemizin saygın yazarlarının çocuklar ve gençlerle buluşması gibi birçok sosyal ve kültürel etkinlikte Çaycuma&[#]8217;da önemli bir boşluğu doldurduğunu söyledi. Akyol, &[#]8220;Sendikamız ilçemizde yapılan olumlu çalışmaları desteklerken; eğitim-öğretime zarar veren, iş barışını bozan, eğitim emekçileri arasında ayrımcılık yaratan uygulamaların da karşısında olmuştur. Eğitim Sen olarak, bundan sonraki süreçte de aynı bakış açısıyla çalışmalarımızı sürdüreceğiz&[#]8221; dedi.


Çaycuma Milli Eğitim Müdürü Kenan Dereli de ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Eğitim Sen&[#]8217;in tiyatro, uçurtma şenliği gibi etkinlikleri organize etmesinin eğitim ve çocuklar açısından önemli olduğunu belirtti. Başarıda iş birliğinin ve iş barışının çok önemli olduğunu söyleyen Dereli, sorunların çözümünde eğitim sendikalarıyla görüş alışverişinde bulunacağını belirtti.


Eğitim Sen Çaycuma Temsilciliği&[#]8217;nin işyeri temsilcileri üzerinden okullarda yaşanan sorunları tespit edip, güncellenmiş hale getirdiği ve Çaycuma Milli Eğitim Müdürü Kenan Dereli&[#]8217;ye sunduğu ayrıntılı on sayfalık &[#]8220;Çaycuma&[#]8217;da Eğitim Sorunları ve Öneriler&[#]8221; dosyası oluşuyor. 1-) Okul ve Derslik Eksikliği: A-) Liseler; Çaycuma Anadolu Lisesi Binasının Yapımı, Fatih Lisesi&[#]8217;nin Fiziki Durumu, Nebioğlu Beldesi&[#]8217;nde Tarım ve Hayvancılık Meslek Lisesi İhtiyacı, Çaycuma Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi&[#]8217;ne Ek Bina İhtiyacı; B-) İlköğretimler; Atatürk İlköğretim Okulu&[#]8217;nun Durumu, Yapılmayan 1-8 Sınıflı Yukarıtaşçılı ve Kalafatlı İlköğretim Okulu; C-) Okulöncesi Kurumlar; D-) Özel Eğitim Sınıfları; E-) Orta Öğretim Yurdu İhtiyacı; 2-) Kadrolu Öğretmen Eksikliği; 3-) Memur ve Hizmetli İhtiyacı; 4- Öğretmen Görevlendirmelerinde Yaşanan Sorunlar: A-) Sınıf ve Branş Öğretmen Görevlendirmeleri, B-) Rehber Öğretmen Görevlendirmeleri; 5- Ödüllendirmelerde Yaşanan Ayrımcı Uygulamalar ve Soruşturmalar; 6- Ek Ders Ücretlerinin Hesaplara Yatırılmasının Geciktirilmesi; 7- Personelin Kılık Kıyafet Yönetmeliğine Uygun Davranması ve Çaycuma&[#]8217;da Bütünlük Sağlanması; 8- Müdür ve Müdür Yardımcılığı Sınavına Giren Personele Geçici Görev Yolluğunun Ödenmemesi; 9- Öğrencilerden &[#]8220;Okul Aidatı&[#]8221; Başta Olmak Üzere Her Ne Ad Altında Olursa Olsun Para Toplanmaması; 10- Okulların Fiziki Durumu; 11- Deprem Riski Taşıyan Okulların Güçlendirilmesi; 12- Çocuk ve Gençlerin Olumsuz Davranış Kazanabilecekleri Ortamlardan Korunması; 13- Okulların Dini, Siyasi ve İstismara Açık Etkinliklere Karşı Korunması.

Editör: Pusula Gazetesi