Bu markanın ürünlerini kullanan ve memnuniyetlerini dile getiren insanların tercihlerini değerlendirmek ve risk almamak amacıyla yapıldığında mantıklıdır. Fakat bu düşüncenin de insanları bazen muadillerinin çok uygun fiyatlı ürünler olmasına rağmen pahalı, özellikle döviz kurundan etkilenen ürünlerin tercih edilmesine neden olduğu unutulmamalıdır. Bizler geçtiğimiz aylarda büyük bir kitle tarafından takip edilen Survivor 2019 programının ana sponsoru olan Farmasi hakkında tüketiciler açısından neler düşünüldüğünü sizlere yol gösterebilmek için yazımız devamında paylaşacağız. Firmanın ürünlerinin tamamen yerli sermaye ile üretiliyor olması, satış politikası anlamında insanlara uygun fiyatlı ürünler sunabilmek adına düşük kar oranları belirlenmesi nedeniyle yüksek satış grafiklerini yakaladığı bilinmektedir.

Bitkisel ve doğal ürünlerden oluşan kataloglarında kesinlikle insanlara zarar verebilecek kimyasallar kullanmıyor olmaları hem girişimcileri hem de müşteriler tarafından sürekli dile getirilmektedir. İnanın firmanın ürün geliştirme politikası nedeniyle ürünlerin testlerinin hayvanlar üzerinde yapılmıyor olması dahi büyük bir kitlenin markaya sempati duymasını sağlamaktadır. İnsan sağlığına dikkat edilmesinin, firma karlılığından çok daha önde tutulması ve bunun müşteriler tarafından her aşamada hissediliyor olması olumlu kullanıcı yorumları oluşturulması açısından anlamlıdır. Marka bilinirliğinin yüksek olması ve bunun direkt olarak uygun fiyatla ve ürünlerin beklentileri karşılıyor olması ile desteklenmesi Farmasi Kayıt Ol isteyen kişilerin hedeflerine ulaşmak noktasında başarılı olmalarının önünü açmaktadır.

Farmasi Ürün Özellikleri

Farmasi markasının 70 yıllık tecrübesi, kazandığını işine yatıran bir strateji benimsemiş olmaları nedeniyle de günümüzdeki konumuna ulaşmıştır.Ayrıca farmasi ürünlerini bu sayfadan https://farmasiint.org/urunlerimiz inceleme fırsatı bulabilirsiniz. İnsanların hem kozmetik hem de temizlik kategorilerindeki dini ve sağlık temalı hassasiyetlerini önemsiyor olmaları, kendilerini geliştirmeleri ve gerekli sertifikaları almak noktasında yatırımların yapılmasını sağlamıştır. Kurdukları net ve güvenilir satış ağı sayesinde girişimcilerin birbirlerini destekliyor olmaları, bireysel satış yapmaktan çok marka ve ürün bilinirliğinin artırılması noktasında çalışmalar yürütülmesine ve Farmasi Üye Ol tarafından sunulan avantajların daha çok olmasına neden olmuştur.

Farmasi Üyelik aşamalarını tamamlayan kullanıcıların sayıları geçmişe nazaran bir hayli fazla artış göstermiştir. Başka direkt satış teknikleri ile müşterilerine ürün sunan markalarda bu durum sıkıntı olurken bahsettiğimiz farklı satış sistemi sayesinde Farmasi için bu durum avantaj sağlamaktadır. Bir noktadan sonra insanlara ürün tanıtımı yapmak gibi zaman alan süreçler devre dışı kalmakta, insanlar direkt olarak kullandıkları ve memnun kaldıkları ürünlerin siparişlerini tekrar vermektedirler. Bu da insanlara doğru ürün sunabilmenin hem kısa vadede hem de uzun vadede ne kadar avantajlı olduğunu göstermektedir.

Kaynak : https://farmasiint.org

Editör: Pusula Gazetesi