Her iki tüketici anlaşması, tüm dünyadaki indirimler, birkaç hafta boyunca Black Friday e ticaret siteleri markalarını önceden planlamak için önemli bir yer işgal etti, yani Türkiye'de bu yılın 23 Kasım'ında eşinin internetteki nadir manzaraları ve alışveriş merkezleri ortaya çıktı. . Tüketiciler, alışveriş merkezlerine saldırarak indirimli ürünleri almaya çalıştı. Bu, IAB İnternet Ölçüm Anketi'ndeki trafik yoğunluğunu etkiledi: 23 Kasım'da, PC platformunda en çok ziyaret edilen 20 site arasında üç e-ticaret sitesi vardı.

-Trendyol

-Hepsiburada

-Gittigidiy

-Amazo

-Aliexpress

Reklam verenlere baktığımızda, Trendyol, Sahip, Hepsiburada, Morhipo, Mediamarkt gibi e-ticaret sitelerine, ayrıca Kara Cuma'da kampanyalarını en çok görüntüleyen markalara, ayrıca Ford, Halkbank ve Prontotour'a turizm sektörü e ticaret siteleri arasında kendini göstermiştir. Karşılaştırma için, Kara Cuma'nın etkisini görmek daha kolay olacaktır: Gemius AdReal'e göre, 23 Kasım'da en popüler 10 reklam verenin 6'sı e-ticaret siteleriydi ve bir önceki haftanın aynı gününe baktığımızda sadece 3 e-ticaret siteleri ilk on içerisinde görünür.

Tüketiciler durgunluğun son aylarındaki harcamalarını azaltmışlardır. Şirketlerin bu özel indirim gününde yapacağı indirimler bekleniyordu. Ayrıca firmaların satış yapıp yapamayacağı da tartışılmıştır.

Bazı şirketler satışlarını yavaşça duyurmaya başladı. Ekonomik sorunlara rağmen, vatandaşlar yoğun harcama yapıyor gibi görünüyor. Ciro geçen yıldan fazla açıkladı. Aşağıda çeşitli kurumların sağladığı rakamları ve istatistikleri görebilirsiniz.

Kara Cuma İndirimli Ürünler Nelerdir?

Kıyafet, ayakkabı, cep telefonu, bilgisayar, televizyon ürünü en indirimli olanları. Teknolojik ürünlere büyük ilgi var. Ayrıca kanalı satın alabileceğiniz Google Play Store, App Store, Steam, Origin, PlayStation Store ve Xbox Store'u ve bir de indirim listesini sunar.

Omni Ticaret'in yeni nesil çözümleri için linke tıklayın: https://www.omnieticaret.com/

Editör: Pusula Gazetesi