Zonguldak Tüketici Hakları Derneği Başkanı Ali Topaloğlu çok önemli bir görevi yaparak mağdur müşterilerin hakkını aramakta yardımcı oluyor. İş dışında mesaisini bu işe ayıran Topaloğlu´nun toplumun daha sağlıklı bilinçlenmesi konusundaki çabası ise yetersiz. Basın yayın yoluyla halkı sürekli bilgilendirmesi gereken Topaloğlu ve dernek yönetiminin sadece gelen şikayetlerle ilgili yardımcı olması yetersiz.
Genelde kapıdan satışlar konusunda mağdurların yanında olan Tüketici Hakları Derneği´nin Zonguldak´ta birçok mağaza ve gıda satışı yapan yerlerde mağdur edilen vatandaşların haklarını neden yeterince savunmadığı ise merak ediliyor. Topaloğlu ve Tüketici Hakları Derneği´nin basın ve diğer kuruluşlardan yararlanarak tüketicilerin mağduriyetleriyle daha fazla ilgilenmesi gerekiyor. Mağduriyet yaşanmadan alınacak tedbirler ve uyarılar konusunda daha fazla çalışma yapması gerekiyor.
Editör: Pusula Gazetesi