Kampanyanın sırasıyla ilk dört aşamasında; "Eve Kapanma Pazara Çık", "Kimse İşini Kaybetmesin", "Güven ve İstikrar", "Gücüne İnan" mesajları verildi. Kampanyanın 5. mesajı "Üretim, İstihdam, Tüketim".


Çaycuma TSO Başkanı Rıfat Sarsık; kampanyanın bu aşaması ile ilgili şu açıklamayı yaptı: "Bildiğiniz üzere, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) öncülüğünde Türkiye´nin en büyük sivil toplum örgütlerinin de katılımı ile başlatılan "Kriz varsa çare de var!" seferberliği her geçen gün çığ gibi büyüdü ve bugün 32 sivil toplum örgütü, Türkiye´nin yıllardır beklediği iş birliği anlayışıyla krize karşı direniyor. Bu kampanyada farklı dünya görüşleri ve beklentileri olan insanları ortak bir amaç etrafında bir araya getirmek gibi zor bir iş başarılmıştır ve bu zor dönemde dahi çaresizliğe, ümitsizliğe ve karamsarlığa yer olmadığını savunan kampanyamızda "Eve Kapanma Pazara Çık", "Kimse İşini Kaybetmesin", "Güven ve İstikrar, Hepimizin Ona İhtiyacı var" mesajları kamuoyu ile paylaşılmıştır. Geçtiğimiz haftalarda ise özel sektörümüze "Gücüne İnan" dedik. Çünkü her kriz gibi bu kriz de bir gün geçecek. Bunu atlatacak olan yine özel sektördür. Bu dönemde üretim kapasitesini, işçisiyle beraber koruyanlar sonunda başarılı olacaktır. Unutmayalım ki; "üretim-tüketim-istihdam" birbirine sıkı sıkıya bağlıdır. Biri olmazsa hiç biri yok. Çarkların dönmesini sağlamak için moralleri yükseltmek, ekonomiye duyulan güveni arttırmak zorundayız. Ortada güven olmayınca tüketici ve üretici de içine kapanıyor. O yüzden iç tüketimi canlandırmamız ve üretimi artırmamız gerekmektedir.


Bu noktada hükümet başta olmak üzere her kesime görevler düşmektedir.


Türkiye´nin yüzü gülsün diye "Üretim, İstihdam, Tüketim" diyoruz."

Editör: Pusula Gazetesi